Search This Blog
It's All About Me
- Emperor of Paranoiders Abstracts
- muar, johor, Malaysia
- im a simple guy who wanna make friends,wanna share bout,wanna knw more bout another things n etc...done
Monday, 21 November 2011
Peperangan: Pen vs Paper+Question vs Answer+Mind vs lust
Assalamualaikum Hye there... Suasana peperiksaan terpenting dalam hidup aq kli nie mmg awkward gler rsenye...perasaan yg Berbelah bagi+bercampur-baur dengan bermacam lagilah tambahan plak tetibe teringat KISAH HITAM dulu huhuhu...sampai xtau how should i handle it...but, as i said b4 'Life is simple : u make a choice n dont look back' hahahaha pe2 pon life must moving 4ward...klo backward keparit laa alamatnye ye x?...hope exam kli nie aq bleh wat yg pling POWER r then b4...ni last so i need do the best...guys,wish me luck ok... =)..Peperangan kli nie akan aq pastikan kemenangannye!..walaupon 1st paper hari ni Pengajian Am 2 totally SICK!! sush gler walaupun dpt jwb semua tapi TETAP SUSAH! kena tambah effot kat subjek len...fuhh xpe we'll c how's next paper walaupun aq terpaksa jadi cam figure kat atas 2 ^...ok geng thts it 4 now...done....peace b upon on u n keepn smile on ur face ok
Monday, 14 November 2011
Menghitung Hari Mendatang
Hye there...hampir sekian lame aq tidak mencoret di sini dan akhirnya dapat gak aq mase terluang untuk update...heish emm now aq Menghitung hari yg dh x berape nak hari sangat sebelum aq join the real war in this year...what war? ha ha war yg aq mksudkn adlh exam untuk aq capai another step 2 the goal whch is Sijil Tinggi Peperiksaan Malaysia on 21.11.11...nie la penentu hasil pembelajaran aq selama hampir 18 buln di kelas...pe2 pon aq tetap akn berusaha dengan segala pe yg aq ade untuk tamatkan peperangan nie...so guys,plz wish me luck orait...may Allah bless u all...n im done 4 now...peace b upon on u n keepn smile on ur face ok...
Sunday, 4 September 2011
Ramadhan dan Syawalku 2011
hey guys its me again...now i would 2 tell u guys about my Ramadhan n Syawal ths year...overall ok laa...tiada masalah besar mengerjakan ibadah puasa tahun nie...Alhamdulillah...namun,tahun nie nikmat Puasa dan Raya aq x seperti tahun2 lepas...y? bcos assgmnt yg bnyk menutup keasyikan berfikir mengenai puasa...pnt nye pon x trase...tau2 dah smpai waktu berbuka...dan sedar2 jer dah raya....langsung x terasa kehadirannye....malah raya tahun nie x dpt nk rase puas2 sbb sume geng bz termasuklah aq sendiri dn yg wat mkin spoilkn mood raye aq nek cuti raye aq kene berhadapan dgn trial STPM...memg sakit....nampaknye tahun dpn jela aq rase puase dan raya puas2 Insyallah...so im done 4 now peace b upon on u n keepn smile on ur face orait =)....chow
Tuesday, 16 August 2011
HIDUP UMPAMA PERMAINAN!!!!
Hey guys...today i would like 2 tellm u bout my stand which is LIFE IS LIKE PLAYING GAME...Y? Bcoz in our live ad banyak obstacle o dugaan yg kite kene tempuh untuk meneruskan perjalanan hidup kita smpai kite berjaya capai goal kite...same mcm main game...banyak stage yg kite kene tempuh seblom menang...klau kite rase kite sedang menempuh dugaan paling berat,pecaye la ade lagi org di luar sane yg tengah merane menempuh dugaan jauh lebih berat daripada kite...Allah Taala xkn menduga hambanye lebih daripada kemampuan hambanya...kalau kite give up sekarang,mcm mne kite nk tempuh dugaan yg akn dtg? jgn cpt mengalah...dlm dunia ni xde tempat untuk org yg lemah,so nk xnk,suke xsuke kite kene kuat...klau x hidup kite akan GAME OVER...so,as a gamer kite mindset je otak kite nie yg hidup nie cume permainan je...sabar,ikut law,dont give up kalau nk menang...life is simple=u make a choice n dont look back...b urself coz life is 2 short 2 b somebody else...rmembr tht...so enough 4 now...keepn smile on ur face n im done...Peace b upon on u
Tuesday, 26 July 2011
AKHIRNYA!!!
hey there whatsup? sudah sekian lame rasenye aq x mencoret di dinding2 ini hahahahaha emm...lately nie hdup aq pack gler lbeh pack dari sardin...stiap hr ade je assgmnt nk disiapkan,ad je kelas...smpai sush nk cri mse nk dibuang hahahahah...final dh dekat ht mkin dedo! mampoih! weekend aq d hbiskn untuk wat rvision dn bla bla bla....huhuhuhuhuh nk xnk muka buku ku perlu ditutup wat seketika begitu gak tembok nie ha emm...c u again next YEAR! So here it is....im done 4 now...keepn smiile on ur face n peace b upon on u....secare rasminye DITUTOP
Friday, 1 July 2011
I'd fill up my leisure time with sort things such as
Assalamualaikum gengs today id would like 2 tell u guys bout my Ho.B...aq Muhammad Amry Musa klo2 ade mse lapang aq suke spends mse aq 2dengan buat bende2 yang aq x sempat buat such as bace buku buat revision,wat photoshoot,edit gambr gne Photoshop o Picnik.com,spends time with my frens Guri,Z,Salf,Anot,Sipot dll...but most of the time aq buat photoshoot o edit gambr...ha kat bwh nie slh 1 drpd aq pnye artwork laa heish....
FYI u guys bleh tgok bnyk lg kat FB profile aq a.k.a http://www.facebook.com/Emperornoid...aq lyn gak Lomo,Holga,Polaroid,DSLR as my media nk snap pic...but currently aq gne Lomo n Sony DSC...nie pon sbb dh taksub sgt dgn group SEphoto heheheh thts all 4 2day n im done...so,peace b upon on u n keepn smile on ur face orait...
Tuesday, 28 June 2011
Nothing to display
Assalamualaikum...2day i would like 2 telln u guys bout sumthng whch is hppn 2 me lately...eveyday aq brhadapan dgn situasi yg aq x gemar hadapi...terutama seorg manusia nie yg 'judge a book by its cover'...wht th fish yo?...cakap 2 cakap nie tanpa usul periksa buat conclusion sendri tanpa habis mengkaji , ape bende sume nie? aq pon dijadikan mangse jgak walhal hakikatnye bukan salah aq...diantare perkare yg aq paling pantang dalam hidup aq bile ad org kutok2 membe2 aq kat depan aq...ape igt aq nie batang pisang nk dok diam?...hey learn 2 b responsible...put th blme on urslf or sum1 who dserve it laa...if its my fault,YES u can the blame on me buf if it not...so plz gt th hell out from my sight...dont put th blame on innocent people...thts all n im done so peace b upon on u guys may Allah bless u all....
Saturday, 11 June 2011
wayangKu Bulan Ini yer
Assalamualaikum guys...ha today i would like 2 telln u guys about WAYANGKU BULAN INI yg berkisarkn tentang 6cerita iaitu Fast 5,X-men 1st class,Kongsi,Nur Kasih The Movie,Thor n the last is KL Gengster...emm keseluruhan cerita OK laa ckup memuaskn hatiku yg sdg lara ini...di bawah ini tertera poster dan tahap kepuasan ku yer...
Fast 5
mmg yg terbaik...xpnh mengecewakn sejak yg 1st
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kongsi
...emmm kureng r sory ckp r tp
indh khbr dr rupe
♥♥
Nur Kasih The Movie
emm biase laa cite nanges2 nie
msok panggung kne bwktisu pnye (bagi sesiape yg berhati tisu laa)
♥♥♥♥♥♥
KL Gengster
emm not bad laa...ok la pd 1 kemajuan pd filem aksi di Malaysia
♥♥♥♥♥
X-Men 1st Class
terbaik! jge x pnh mngecewakn aq sbgai pemint X-men
♥♥♥♥♥♥♥
Thor
ok laa wat boring2 an...jln cite brbze dgn versi cartoon
♥♥♥♥
Wednesday, 8 June 2011
andai kate laa an
Assalamualaikum geng...i would like 2 asking u guys...if we doesnt hve much longer tme 2 live...pe yg korg akan buat? walhal banyak lg perkare yg tertangguh...hari makin hari...usia mkin tua...fikiran mkin jauh...mkin bnk perkare yg difikirkan...banyakperkare yg belom dilangsaikan...emm meniti hari2 yg semakin menuju ke akhiran hayat...cukup ke bekalan nk ke sane? sudah selesai ke urusan disini? emm ape yg perlu dilakukan?
Monday, 6 June 2011
Nak Tanye?
Hye guys,Today i would like 2 asking u guys bout somethng tht i want 2 ask 2 hahahah which is, WHY we could spends our time infront the LP o PC watchng movies,update the FB,Twitter,YT,Blog n bla3 BUT we couldn't spends only 4 25minutes per day 2 SOLAT??? can u guys tell me WHY???
Saturday, 4 June 2011
Angkuh + Sombong + Takbur x Riak - Budiman = Eat Shit
Peace b upon on u guys...today i would like t telln story about this dude yg ANGKUH,BELAGAK,PERASAN BAGUS Dengan pe yg die miliki walhal sume benda2 yg die miliki 2 bukan hasil titik peluh die...tp hasil dari duit family then heboh satu dunia yg die ade bende 2...yg wat aq segan lepak ngn die ni,dh laa bukan hasil usaha die,then heboh2 pastu siapgtau details psl bende 2...seolah-olah saje nk malukn diri sendiri...terus terang aq gtau, aq x respect langsung lelaki yg get something without his own effort...malu laa weyh klo minta brg pon dr family nk belagak2,nk tayang 1 dunia...malu laa kat awek weyh...klo sume men mintak jer,xkn nk g dating pon minta duit family kot...mane nk letak muke 2 weyh???...aq malu dengan lelaki mcm nie...lelaki kena berdiri atas kaki sendiri baru jantan...letak ego pada tenaga baru berjaya,jgn letak ego pada kepala nanti binasa...nak something dengan usaha sendiri lagi bettr r ...bermaruah...teros terang sejak aq form 4 until now,aq dh x pegang duit family aq lg...aq bli kuda merah(125 Z) aq 2 gne duit simpanan aq sendiri,aq smbung stdy gne duit aq sendiri,aq bli brg dapor gne duit aq sendiri untuk latih diri aq menjadi ketua family 1 hr nanti...org kate jd mak nie sush...n u must knw tht be a FATHER also susah weyh....2 all 'MEN' out there...buat la sesuatu dengan usaha sendiri,gapai cita2 dan realisasikan impian dengan usaha sendiri...kurgkn bergantung dengan orang lain..malu...kpd lelaki yg seperti DUDE diatas 2 td BIG SHAME ON U MEN! beranila jd lelaki sejati...Im done 4 now...Wasalam n keepn smile on ur face
Wednesday, 1 June 2011
pandai atau pandai-pandai?
Orait now i wanna tellm u stry bout my FRIEND who would like 2 b a psychologist 1 day...but die nie an ske wat conclusion die sndiri...pneng melayankn kepale die nie...wanna b a psychologist is not the thing tht u can get easily men!...Motivator n psychologist merupakan cabang kerja berbeza tapi haluan yg same...aq xtau knp die plih 2 jd cita2 die sdngkn emosi ngn sikap die sendiri die x mampu nk kawal?? manusia nie bukan suatu subjek yg mudah untuk dikenalpasti atau pelajari 100%...x boleh menggunakan kaedah yg same untuk menyelami subjek...setiap manusia ade care tersendiri untuk melakukan sesuatu perkara dan x semua care yg digunakan adalah same...dalam hal yg berkaitan dengan hati n emosi manusia nie...sepatutnye kite menenteramkan subjek 2 bukn mkin wat serabot...ape yg aq tgok,lg banyak serabot.....dengan ego yg tinggi,emosi yg x terkawal n suke berkire...i dont think tht she can survive in this arena eventhough nothing is impossible ...bak kate org2 emas 'ukur baju pada badan sendiri'..'banyak org,banyak ragamnye'
Sunday, 29 May 2011
kisah aq dan cinta
well hello there...emm biasela coretan hodoh aq ni kali nie bertajuk KISAH AQ DAN PEREMPUAN ...ape yg aq nk ceritakan kali ini adalah cerita yg berkisarkan kisah cinta aq ...jambu sikit r cerita kali nie...ok aq xtau nk start dr ne nie hehehehe aq mule sukekan perempuan sejak aq kecik lagi...hehehehe Mak aq laa of coz...aq x pnh knl pe 2 CINTA...aq pnh sukekn Seorg awek nie,itu ke cinta? hahahaha act.aq mule lpk ngn pompuan sjk kcik lg...yela kcik2 dlu an suke men pondok2,men masak2 xkn ngn men ngn bdk laki plak an...so,ble kat skolah aq x kekok r lpk ngn bdk2 pompuan classmate aq...emm jatuh cinta,aq mule syok kat awek sejak aq form 2 lg...act aq minat awek nie sejak aq skolah rendah g,(emm bia aq gnekn Miss.J as her name je la ye) ...awek skolah len,sbb time ad program kecemerlangan UPSR kot,aq pon dh lpe...tp mse 2 aq cme anggap yg aq xkn jmpe die lg...so aq pon mks laa nk pnjg2an cite aq wat bodo jer..TAPI ,jodoh pertemuan 2 kat tgn ALLAH an sape tau..aq jumpe die lg mase aq form 1...pergh!!! classmate aq plak 2!!!perasaan suke 2 dtg blek kat dlm ht aq nie ha,tp mse aq segan gler ngn minah nie...nth cmne nth die dgn slambenye menegur aq dlu...berbunge-bunge ht aq ni ha tp mse aq dh tetpkn diri aq yg aq dtg skolh nk stdy thts all...so bleh aq move up form 2,AGAIN! die jd classmate aq...sit die kat blkg aq plak 2..time 2 aq betol2 nk usya die...so slow2 r an..aq ngn die jd bestfriend...then hr yg aq tol2 nk gtau die, Mr.S a.k.a bestfriend aq sendri minta tlg aq USYAKAN Miss.J untuk die...bersawang ht aq time 2...bile aq pikir2kn blek...aq nie x lyk pon untk Miss.J 2 pon...im not hensem,rich o even best student pon...so,aq pon tlg Mr.S dptkn Miss.J 2...aq tahan perasaan aq nie untk mse yg lme sebab aq nk tgok die bhagia...aq sygkn die beb...pcye x sejak form 1(2005) until now im still with her as classmate...perasaan 2 still kekal smpai skrg wlaupon aq pnh cpl 2kali sblom aq menjangkau ke usia nie...mse aq form 4(2008) aq pnh cpl ngn sorg minah nie but only 4 2weeks laa...break up sbb die minat org len hahahaha...then last year aq cpl lg ngn sorg awek yg bru form 4...Miss.S nmenye...kononnye nk jd permaisuri hidup aq konon...sudhnye die pon bla gak...so,sejak 2 aq dh mlz nk pkir2 pasal Cinta2 ni bagai...sebab pd aq cinta manusia nie x lme...nk2 mse2 akhir zaman nie ha...aq dh nekad...pas nie aq nk focus only 4 my stdy n my mother...aq nk kumpl harte n ilmu aq cukup2 untuk kehidupan aq dunia akhirat...CINTA pada ALLAH lebih berbaloi kalau nk dibandingkan CINTA sesame MANUSIA...aq dh pnt dh ngn cinta2 nie ha...so tht is it...done n peace b upon on u...always keepn smile on ur face
Saturday, 28 May 2011
rivision + practising + reading x memorising = Exam fever
the end of exam weeks!!! finally its done...lega bebeno rase dihati ini,letih sungguh kudrat ku ini,stress sungguh kepala otak ku ini dan akhirnya masa yg di tunggu2 sdh tiba iaitu cuti semesta
my story today
hr nie aq mulekn coretan aq dengn lafaz BISMILLAHIRAHMANIRAHIM dan ASSALAMUALAIKUM 2 all viewer hehehe hari nie tepat pukul 08.15pagi aq terjaga dari lena ku pada malam hari...dan disebabkan itu lah aq tertinggal solat subuh =(...kene qada' solat la nampaknye...aq bangun dengan harapan hari nie akan jd hari yg lebih baik dari hari semalam namun malangnye hari nie aq jugak bukan sahaja terlepas solat subuh tapi KELAS PENGAJIAN AM pukul 09.00 pagi tadi pon aq terlepas...wht a mess...so dengan muke x bersalahnye aq bangun dan terus mencapai tuala yg siap tersidai dan melakukan pembersihan jasad a.k.a mandi...sesudah siap untuk meneruskan tugas harian,aq terus mencapai pensel dan drawing block aq langsung meneruskan assigment2 aq yg tertangguh...at 01.30 pm aq bersiap untuk ke rumah classmate aq (abgnye kahwin)...mjlis go on smoothly laa xde sesape wat hal , n xde prob pe2 pon spnjg majlis berlangsung...i hv fun laa kat situ layan kepala giler membe2 aq such as JALILAH,AFIFAH(tuan rumah),SHIMA,YAN,AJIM N FAREZ...terok r diorg nie (aq pon)...buat majlis 2 mcm mjlis kiteorg je hahahahaha bapak pengantin 2 Mr.Asbar such a GREAT men!!! best gler layan kepale die...gonjol cam aq gak...hahahaah emm entah ler pe plak yg bakal berlaku malam nie =S...pe2 pon keepn smile on ur face btw b the best 1 to get the best 1...peace b upon on u n im done
Friday, 27 May 2011
Friday
hye guys,hey entah laa...hr nie i dnt knw wht happn 2 me...pg td paper drawing aq wat rough gler n i dont knw y...xde mood lgsong nk drawing...pergh!!! then ptg td ad game badminton with classmate aq,aq doing worst ...x aktf langsong aq hr nie...y ha??? pastu dpt brita kurg menyenangkn ht...shit r...pastu gdoh ngn membe..nk ditumbuk,pkir membe...if not,tdo kat parit die malam nie...adoai...penat~penat...haish nseb bek laa ad blog nie,bleh aq luahkn mcm2...hehehe coz pakr psikologi gtau kite dpt mengurgkn tekanan dgn care mnulis masalah tersebot...fuhh~ k laa guys im done 4 today friday 2 saturday day....(act.i hve no idea wht im saying hahahaha) so peace b upon on u n always keepn smile orait =)
Thursday, 26 May 2011
story about my dark past
hye guys...jam menunjukkan pukul 10.23pm,entah knp tetibe aq teringat kat mase silam aq yg penuh dgn kepahitan...dlm hdupaq nie aq xpnh rase cm ne ad kat ats,u knw wht i mean...aq xtau pe rase dpt no.1...so i made up aq nk rase cmne dudok kat ats...so time F5 aq cbe untuk capai...aq stdy btol2,lps solat isyak stdy smpai awal pg smpai ad 1 day 2 aq stdy smpaiaq terlupe mse 2 jam dah pukul 6 pagi...pg 2 tetibe meleleh air mate aq nie,bcoz mse 2 aq igt arwah abah aq slalu teman kn aq stdy wlaupon die x tunjuk direct tp aq tau niat die nk teman aq...bkn pe u all bayangkan dah pkul 2pg tp still bce srt khbr...wht the heck? yg lg pliknye 2 surt khbr 2 dh sebuln kat umah aq...emm aq terharu betol smpai cmtu skli arwah abah aq buat...so aq nekad aq nk buktikn yg usaha arwah abah teman aq setiap mlm berbaloi...msok dewan nk jwb paper,bkak soaln aq senyum je sbb soaln 2 familiar gler...so dgn lafaz BISMILLAHIRAHMANIRAHIM aq menjawab...hari result keluo aq pnye ht mmg dedor gler x tau an pe yg akn trjd...dpt slip exam aq tgok NO A... now u tell me cmne perasaan u all klo u all kat tmpt aq??? aq teros bla dengn ht aq yg pedih nie...smpai umah x sempat aq nk mtikn mto arwah abah aq kluo dengan muke yg mengharapkn berita baik...aq cme ckp aq TEROK!!! 1 A pon xde...mke arwah abah aq berubh serta merta ...aq hampa gler time 2...aq start mto aq teros ke Gunung Ledang kononnye nk tenangkn paleotak yg sedia serabot ni tp lain yg jd...aq accident mse nk balik n mto aq rosak terok duit aq hilang RM350.00 ...jatuh lagi ditimpa kontena...hahahaha aq blik,smpai rumah aq teros ke ruang tamu dengn luke2+pakaian koyak+hati yg rabak+poket yg sakit...blom sempt aq lepakkn bdn aq,mak aq dh sound dr dapor...aq diam jer...tp aq nekad aq ttp nk buktikn aq on bleh dpt no.1 so aq rject sume twrn IPTA aq ambik PRA-U so arwah abah aq dpt tgok effort aq tp x smpai 3buln aq join pra-u arwah pergi tinggalkn family kteorg...aq lost...aq down...hyper down!...bulan april lepas aq tersedar semula n now IM REALIZE WHAT IS THE MEANING OF LIFE N IM BACK!!!...now aq akn buktikn pada airi aq sendiri yg aq juga akan BERJAYA
BESTFRIENDS
1. melindungi dirimun
2. jika korg merapatkan hubungan persahabatan,dia akan membalas kebaikan korg
3. sering membantu korg
4. menerima pertolongan korg
5. menutup aib korg
6. always caring
how 2 motivate urself
hye guys,2 me optimistic is the most important thing tht we must have in ourself...bukn pe,sebab pd aq negative thinking laa pnyebab sgle maslhn yg berlaku...bkn nk jd YES MEN cme be positive tht all...aq pcye ble kite positive everythng can b smooth...so xde gne nk negative2 wat saket ht bla bla bla xde gne pe2 pon...hidup ni karma...so jgn risau laa stiap perbuatan ad blsnnye...bia kite kne,jgn kite knekn org len...one u punch sum1,u need 2 b ready 2 get the punch back on ur face,mgkin lg terok...so let him/her b orait...ok guys BE POSITIVE!!!...done n peace b upon on u =)
Wednesday, 25 May 2011
Exam fever
argh!!! exam fever come again!!! but its not a big deal anyway...im doing well during exam last week bt not 4 ths week!! owh!! wht a loser...emm aq x bleh blah ngn paper BUSINESS STUDY PAPER 2!!! argh!!! hope i can do best on next exam especially THAT PAPER!!! fuhh...done n peace b upon on u
my buddies
nie die geng aq yg atas GENG BUDAK NAKAL mse aq frm 5...pergh! aq xkn lpe kenangan aq di sekolah SMK Sultan Alauddin Riayat Shah 1 Pagoh,Muar,Johor...dari kanan Salf,Z,Fahmi,Aq,Nain,Mik n Ayun...dulu time dlm kelas,jejake2 nie laa yg wat angkare2,arok2,hal2,giler2 dan sebagainye sehinggakan kelas 2 di cop sebgai kelas pling hapPENING hahahaha kekadang klo sorg x dtg,mknenye kurg laa ktawe hr 2...hahahaha sejak hbis SPM,sume berpecah...yg tinggal cume gmbr2 lme je jd pengubat rindu kami kat mse 2...hahahaha msti u all pon ad kenangan mse skolah dlu an =)The Sephoto
hye guys,ha gmbr diatas merupakan group aq yg aq join sejak sekolah menengah lg...THE SEPHOTO...group photography nie ditubuhkan 3 tahun lps (2009) namun secara rasminya pd Jan 1st 2010 yg dianggotai oleh aq sendiri as photographer,Fahmi Akmal as president,Guri, n Z editor,Anjun,Eya n Ziqa as photographer,Maya,CT,Nana as model...so, this it is THE SEPHOTO
one of my favorite books
hye guys...nie merupakan salah 1 fvrt books aq...u wanna knw y...kat dlm buku nie banyak fakta2 yang aq ske...aq fllw mgzne ni evry month...disamping aq dapat perkuatkn pemahaman aq mengenai Islam,aq dpt collect fakta2 yg berguna dlm hdup aq...serius guys u wont regret bli bku nie...=) done n peace b upon on u
This is me
so,this is me...Muhammad Amry Bin Musa n I was born on Oct 13 1992...Im the youngest of the family n
im still studying...the thing tht i will not forget in my life is i lost my father last year (2010)...sejak 2 aq hilang diri aq...aq xtau pe yg aq aim dlm hidup aq sbb sblom 2 pe yg aq buat adlh untuk arwah bapak aq...tp skrg???...hampir stgh tahun aq mencari pe yang aq aim dalam hidup aq nie n now realize tht nothing i can do if im still like wall...so i made my mind tht i need 2 move on...so now IM BACK 2 b the who i m...thank God 4 giving me a 2nd chance 2 live...thts all...hv nothng else 2 say hehe..so im done...peace b upon on you
Tuesday, 24 May 2011
the prob tht i cant solve
y eak sumtimes thye come 2 me telln about their problem n they want my opinion bout it...n im askin them y...thy said im a good listener n im a such a 'motivator'...hahaha evn i cant solve my own problems men...wht a lame...hahahaha sumtime it make me smile bt most of it MAKE ME SICK!!!...damn!
panic at the disco-the ballad of mona lisa
She paints her fingers with a close precision
He starts to notice empty bottles of gin
And takes a moment to assess the sin she’s paid for...
A lonely speaker in a conversation
Her words are swimming through his ears again
There’s nothing wrong with just taste of what you paid for
Say what you mean tell me im right and let the sun rain down on me give me a sign
I wanna believe
Whoa Mona Lisa, you’re guaranteed to run this town Whoa Mona Lisa I’d pay to see you frown
He sense something call it desperation another dollar another day and if she has the proper words to say she’d tell but she’d have nothing left to sell him...
Say what you mean tell me I’m right and let the sun rain down on me give me a sign I wanna believe
Whoa Mona Lisa, you’re guaranteed to run this town Whoa Mona Lisa I’d pay to see you frown
Oh Mona Lisa
Say what you mean tell me I’m right and let the sun rain down on me give me a sign
I wanna believe
Whoa Mona Lisa, you’re guaranteed to run this town Whoa Mona Lisa I’d pay to see you frown
Say what you mean tell me I’m right and let the sun rain down on me give me a sign
I wanna believe
There’s nothing wrong with just a taste of what you paid for....
He starts to notice empty bottles of gin
And takes a moment to assess the sin she’s paid for...
A lonely speaker in a conversation
Her words are swimming through his ears again
There’s nothing wrong with just taste of what you paid for
Say what you mean tell me im right and let the sun rain down on me give me a sign
I wanna believe
Whoa Mona Lisa, you’re guaranteed to run this town Whoa Mona Lisa I’d pay to see you frown
He sense something call it desperation another dollar another day and if she has the proper words to say she’d tell but she’d have nothing left to sell him...
Say what you mean tell me I’m right and let the sun rain down on me give me a sign I wanna believe
Whoa Mona Lisa, you’re guaranteed to run this town Whoa Mona Lisa I’d pay to see you frown
Oh Mona Lisa
Say what you mean tell me I’m right and let the sun rain down on me give me a sign
I wanna believe
Whoa Mona Lisa, you’re guaranteed to run this town Whoa Mona Lisa I’d pay to see you frown
Say what you mean tell me I’m right and let the sun rain down on me give me a sign
I wanna believe
There’s nothing wrong with just a taste of what you paid for....
peace be upon on u
hye guys...im new here...dont knw much bout ths thng...so any1 who wanna teach me more bout ths blogging thngs...im really grateful...thnx...done =)
Subscribe to:
Comments (Atom)




























